Notice: wp_enqueue_script was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.0.) in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-includes/functions.php on line 4161

Notice: Undefined index: hideWpComments in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-content/plugins/facebook-comments-for-wordpress/facebook-comments.php on line 132

Notice: Undefined index: includeFbComments in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-content/plugins/facebook-comments-for-wordpress/facebook-comments.php on line 251

Notice: Undefined index: fbCommentCount in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-content/plugins/facebook-comments-for-wordpress/facebook-comments.php on line 261

Notice: Η κληθείσα μέθοδος δημιουργίας για WP_Widget σε FBCRC_Widget έχει καταργηθεί από την έκδοση 4.3.0! Χρησιμοποιήστε την
__construct()
αντί αυτής. in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-includes/functions.php on line 3916

Notice: Η κληθείσα μέθοδος δημιουργίας για WP_Widget σε SkWidget έχει καταργηθεί από την έκδοση 4.3.0! Χρησιμοποιήστε την
__construct()
αντί αυτής. in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-includes/functions.php on line 3916

Notice: Undefined index: sk-id in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-content/plugins/schreikasten/schreikasten.php on line 408
Συμπαθώ μια καθηγήτρια | Μυστικά κι Εξομολογήσεις - Online Εξομολόγηση

Συμπαθώ μια καθηγήτρια

Γεια σε όλους… Είμαι κορίτσι και πάω β γυμνασίου. Φέτος έχουμε μια πολύ καλή καθηγήτρια στα μαθηματικά την οποία και συμπαθώ ιδιαίτερα,της έχω αδυναμία. Η αλήθεια είναι πως στην αρχή της χρονιάς δεν μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση αλλά μέρα με τη μέρα την συμπαθούσα όλο και περισσότερο. Πριν από λίγο καιρό κάτι φίλες μου πήγαν και είπαν στην καθηγήτρια πως την συμπαθώ και τη θαυμάζω και από ότι μου είπαν χάρηκε. Νομίζω πως και εκείνη με συμπαθεί. Μου κάνει αρκετές φορές κοπλιμέντα αλλά άλλες μου λέει απλά ένα γεια. Θέλω να της πω πόσο πολύ την θαυμάζω και την αγαπώ αλλά δεν ξέρω τον τρόπο!!! Σας παρακαλώ βοηθήστε με!!!


Notice: Undefined index: hideWpComments in /var/www/www.exomologiseis.gr/wp-content/plugins/facebook-comments-for-wordpress/facebook-comments-combinecomments.php on line 24
73 thoughts on “Συμπαθώ μια καθηγήτρια

  1. Σόρι που θα σε απογοητεύσω, αλλά νομίζω ότι αυτός είναι απλά ένας παιδικός ενθουσιασμός, λογικό στην ηλικία σου. Μην πεις τίποτα στην καθηγήτριά σου γιατί θα βρεθείτε και οι δυο σας σε δύσκολη θέση. Εκτός αν απλώς τη συμπαθείς. Αυτό δεν είναι κακό ούτε θα πείραζε να της το πεις.

    • na sou pw kati kopelia tha parexigitheis arketa an tin sumpatheis oso les ok tis to deixneis kai to katalavainei mexri kai agkalia mporeis na tin kaneis alla nomizw mexri ekei meta tha se parexigisei kai tha trexeis einai auto to kuros pou vgazoun oi ka8igites panta kai auto to uperanw… meine ws ekei its ok 😀 gia na sto lew kati tha xerw 😉

  2. Και μπήκε σε μια ιστοσελίδα εξομολογήσεων να μας πεις ότι απλώς τη συμπαθείς; Περίεργο μου φαίνεται. Ούτε είναι πια τόσο σοβαρό που κάθεσαι και το αναλύεις το να πας να της πεις ότι τη συμπαθείς. Τι θα γίνει αν της το πεις δηλαδή; Εγώ νομίζω ότι νιώθεις κι άλλα πράγματα γι’ αυτήν. Ίσως να μην το έχεις συνειδητοποιήσει επειδή εισαι μικρή.

  3. Καλύτερα Καίτη να πας να απαντήσεις σε κάποιο άλλο θέμα γιατί προφανώς δεν διαθέτεις καμία ευαισθησία για το συγκεκριμένο, και μάλλον απολύτως καμία παιδαγωγική κατάρτιση για να αντιμετωπίσεις ένα παιδί 14 χρονών.
    Μαρία μου. Απάντησα πρόσφατα και σε μία άλλη κοπέλα που είχε το ίδιο «πρόβλημα» με σένα. Αρχικά, ανάσες. Δεν είναι κακό να θαυμάζουμε έναν άνθρωπο πολύ, ίσα ίσα. Και εννοείται ότι ο θαυμασμός, η συμπάθεια και η αγάπη δεν έχουν καμία σχέση με τον σεξουαλικό μας προσανατολισμό. Βρήκες σ’ αυτό τον άνθρωπο κάτι ξεχωριστό και ένιωσες κάτι περισσότερο απ’ όσα νιώθεις για τις άλλες καθηγήτριες του σχολείου σου. Μου συνέβη και εμένα όταν ήμουν λίγο μεγαλύτερη από σένα και πραγματικά με προβλημάτιζε πολύ και με στεναχωρούσε το γεγονός ότι ήμουν ιδιαίτερα ντροπαλή και δεν μπορούσα να εκφράσω την αγάπη που είχα στην καθηγήτρια μου. Μακάρι να υπήρχε ένας άνθρωπος δίπλα μου τότε που να μου δείξει ότι όσα ένιωθα γι αυτό τον άνθρωπο ήταν κάτι όμορφο και σπάνιο και ότι δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζω τα συναισθήματά μου με όσες ενοχές τα αντιμετώπιζα.
    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πεις στην καθηγήτρια σου τι νιώθεις. Θα χαρεί πολύ, είναι το μόνο σίγουρο. Θα εκφραστείς με τον τρόπο που θεωρείς εσύ καλύτερο, χωρίς ιδιαίτερες υπερβολές. Είναι κάτι πολύ γλυκό και δεν θα έπρεπε να ντρέπεσαι καθόλου γι αυτό. Αν της το πεις θα νιώσεις πολύ καλύτερα. Τα συναισθήματά μας είναι καλό να τα εκφράζουμε. Δεν θέλεις, πίστεψέ με, μεγαλώνοντας να είσαι ένας καταπιεσμένος ενήλικας λόγω των απωθημένων σου για πράγματα που δεν έκανες όσο ήσουν μικρή. Αν είσαι λιγότερο θαρραλέα, μπορείς να της γράψεις ένα γράμμα. Θα το εκτιμήσει εξίσου. Να μη φοβάσαι τίποτα.
    Εγώ σε λίγο τελειώνω το Πανεπιστήμιο και ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους στην ζωή μου είναι η καθηγήτρια που είχα στο Λύκειο. Τα ίδια άγχη και τις αγωνίες εξέφραζα μικρή, όπως εσύ. Ήθελα να της το πω (δεν γινόταν να της το δείξω,ήμουν πολύ ντροπαλή) και φοβόμουν ότι θα με παρεξηγούσε. Εκείνη όχι μόνο δεν με παρεξήγησε αλλά με βοήθησε να ξεπεράσω την ντροπή μου εξηγώντας μου ότι είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό να έχεις πρότυπα και να αγαπάς πολύ ανθρώπους. Και την έκανα να με αγαπήσει πολύ και εκείνη, με τον καιρό και δείχνοντας της ότι την νοιάζομαι πραγματικά. Τώρα προφανώς και έχουμε τακτική επικοινωνία και νιώθω τυχερή γι αυτό.
    Ελπίζω να σε βοήθησα!

  4. Ρε άντε κάνε μας τη χάρη που θα μου πεις να πάω σε άλλο θέμα!! Εσύ από πού έχεις την κατάρτιση;;; Έχεις διδάξει ποτέ ή είσαι μητέρα;;; Εγώ είμαι καθηγήτρια σε φροντιστήριο και ξέρω από παιδιά τέτοιων ηλικιών΄.
    Επίσης δεν είπα ότι είναι κακό να θαυμάζεις μια καθηγήτριά σου ή να την έχεις πρότυπο, αλλά μου φαίνεται παράλογο να ντρέπεσαι γι’ αυτό. Η καθηγήτρια μπορεί να καταλάβει και ξέρει πολύ καλά ποιοι μαθητές τη συμπαθούν και ποιοι όχι. Φαίνεται η συμπάθεια.
    Και δεν είναι κάτι το τόσο φοβερό να της πεις ότι τη συμπαθείς αν και νομίζω ότι δε χρειάζεται. Εκτός αν νοιώθεις κι άλλα πράγματα που εκείνα σου φέρνουν ντροπή…

    • Καλά ρε κοτζάμ καθηγήτρια μπαίνεις σε site εξομολογήσεων και βοηθάς ανώμαλους ; Φύγε από δω ρε… Γαμώ τα φροντιστήρια σας και το μουνί που σας ξέρναγε…

  5. Το ότι διδάσκεις ως καθηγήτρια δεν σε καθιστά και άτομο καταρτισμένο παιδαγωγικά. Και αυτό φαίνεται από την κάθε σου απάντηση στα παραπάνω μηνύματα. Λυπάμαι. Επιπλέον, επίτρεψέ μου να μην πιστέψω καν ότι είσαι καθηγήτρια (ή μάλλον δεν θέλω να πιστέψω ότι είσαι, είναι πραγματικά κρίμα να βλέπεις ότι υπάρχουν στην εποχή μας καθηγητές που μπορούν να απευθυνθούν σε ένα 14χρονο προβληματισμένο κορίτσι με τον τρόπο που της μίλησες παραπάνω). Τέλος πάντων,το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει είναι να ασχοληθώ μαζί σου.
    Μαρία μου, και πάλι ελπίζω να σε βοήθησα.

  6. Όποιος θέλει να απαντήσει στη Μαρία πρέπει να διαθέτει κάποια ..παιδαγωγική κατάρτιση? Ή ακόμα καλύτερα να είναι παιδοψυχολόγος? Εγώ πάντως συμφωνώ με την Καίτη ότι εάν επρόκειτο για απλή, αθώα συμπάθεια, δε θα έμπαινε η Μαρία σε ένα site για εξομολογήσεις, please… Τη γνώμη μας λέμε κι έχουμε το δικαίωμα να πιστεύουμε ό,τι θέλουμε.
    Στη μια περίπτωση λοιπόν συμφωνώ με την Καίτη. Αν διαφωνείς με αυτήν τη λύση Ζαβαραγκαρντανέμια (whatever, ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό- άσχετο αλλά αν έχεις την ευγενή καλοσύνη εξήγησέ μου), υπάρχει και άλλη λύση. Αλλά είναι για πιο μικρά παιζάκια (π.χ. να της χαρίσει μια ζωγραφιά με αφιέρωση «στην καλύτερη καθηγήτρια του κόοοοοοσμου!!!).
    Μαρία, σοβαρά τώρα, αν δε θες να παρεξηγηθείς ή να φανείς γλυφτρόνι, μπορείς κάλλιστα στο τέλος του μαθήματος ή κάποια άσχετη στιγμή να της πεις πόση μεταδοτικότητα έχει σαν καθηγήτρια κι ότι την εκτιμάς και τέλος. Δε θα κάνεις ερωτική εξομολόγηση για να ντρέπεσαι, έτσι δεν είναι……????????????
    Κι εγώ συμπαθώ έναν καθηγητή μου -βέβαια εγώ σου ρίχνω 10 χρόνια- και του το είπα και μου είπε ότι …αχ δε σου λέω, ντρέπομαι.. αλλά αυτός ήταν άντρας τουλάχιστον!

  7. Όποιος θέλει να απαντήσει στην Μαρία,αν δεν διαθέτει κάποια παιδαγωγική ή παιδοψυχολογική κατάρτιση, μάλλον θα πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον κάποια ευαισθησία ή έστω την ικανότητα να μπει στην θέση ενός 14χρονου κοριτσιού και να συνειδητοποιήσει ότι τα δικά του προβλήματα διαφέρουν κατά πολύ σε σχέση με τα δικά της. Κάτι το οποίο δεν έγινε από καμία από εσάς τις 2. Το να λες σε ένα παιδί που είναι ήδη φορτωμένο με κάποια ντροπή και ενοχή για ένα θέμα ότι κάτι παραπάνω τρέχει μάλλον για να μπαίνει σε ένα site εξομολογήσεων και να γράφει για αυτό το συγκεκριμένο, θεωρείτε και οι δύο ότι το βοηθάει; Δεν του δημιουργεί παραπάνω ενοχή απ’ όση μπορεί το ίδιο να έχει; Ότι μπορεί να τρέχει τι δηλαδή; Και γιατί δεν το λέτε και οι δύο ξεκάθαρα αυτό που μπορεί να τρέχει αλλά το αφήνετε να αιωρείται μέσα σε υπονοούμενα; Δηλαδή η συμπάθεια και η αγάπη είναι απαραίτητα να σημαίνουν ερωτική έλξη για να έχουν την ανάγκη να εκφραστούν από κάποιον άνθρωπο σε έναν άλλον; Επίσης, όποιος έχει μάθει στην ζωή του να εκφράζει τα συναισθήματά του είναι «γλυφτρόνι»; Συγγνώμη, αλλά από εσάς τις δύο το μόνο που βλέπω είναι μια διαρκή επανάληψη στερεοτυπικών εκφράσεων που κάθε άλλο παρά σχέση με την εποχή μας έχουν.
    Και πάλι απευθυνόμενη σε σένα Μαρία μου, ελπίζω να εκφράσεις τελικά τα συναισθήματά σου, όποιο τρόπο και να διαλέξεις. Όπως σου ξαναείπα, έχω περάσει από την θέση σου και το ότι εκφράστηκα μου βγήκε πραγματικά σε καλό!

  8. Βρέθηκα τυχαία σε αυτή την συζήτηση και δεν μπορούσα να μην σχολιάσω,όντας φοιτήτρια ψυχολογίας την συγκεκριμένη περίπτωση. Ξεκινώντας, Καίτη δεν μου αρέσει ούτε ο τρόπος που τοποθετήθηκες ούτε ο τρόπος που απευθύνθηκες στους συνανθρώπους σου,το ξέρω πως «δεν σε ενδιαφέρει η γνώμη μου» και είμαι σίγουρη ότι θα βρεις και για μένα αρκετές προσβολές,απλώς όντας μέλος μιας κοινωνίας με πολλούς ανθρώπους σαν κι εσένα ήθελα να το σημειώσω και απλώς εύχομαι να μην είσαι όντως εκπαιδευτικός.Αλλά ας μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία.
    Λοιπόν,δεν έχει σημασία αν θαυμάζουμε άντρες οι γυναίκες,όλοι χρειαζόμαστε τα πρότυπα όπως πολύ σωστά αναφέρει η Ζαβαρακατρανέμια. Έχεις απόλυτο δίκιο Ζαβαρακατρανέμια απλώς,δυστυχώς, το μη συνηθισμένο αντιμετωπίζεται ως «μη φυσιολογικό»,ενώ είναι απλώς ασυνήθιστο,και σπάνιο.Και επειδή η πλειοψηφία του κόσμου δεν το καταλαβαίνει αυτό που νιώθουν κάποιοι τυχεροί,επιμένει ότι κάτι κρύβεται από πίσω.Αλλά τις πιο πολλές φορές είναι απλώς αγάπη.
    Μαρία μου είσαι πολύ τυχερή που έχεις έναν άνθρωπο να θαυμάζεις και να αγαπάς.Και θα σου κάνει πολύ καλό να εκφράσεις τον θαυμασμό σου.Η αγάπη για την ψυχή είναι η πιο αγνή,δυνατή και σπάνια αγάπη.Και Είναι κρίμα να καταπιέσεις τον θαυμασμό σου και την συμπάθεια σου και αν δεν μπορείς face to face η ιδέα με το γράμμα της Ζαβαρακατρανέμια είναι επίσης ενδιαφέρουσα.
    Και προς θεού φαντάζομαι πως θαυμάζεις μια καθηγήτρια που δεν θα θεωρήσει αυτή την έκφραση των συναισθημάτων σου,«γλύψιμο»,τι απαίσια λέξη για το εκπαιδευτικό μας σύστημα πραγματικά,και ούτε που θα το σκεφτόμουν αν δεν αναφερόταν στα σχόλια.
    Το πότε και το αν τελικά θα της το πεις θα το κρίνεις εσύ και μόνο εσύ και πόσο ανάγκη το έχεις,αλλά είναι κρίμα να αφήσεις έναν άνθρωπο που είναι άξιο του θαυμασμού σου,να μην το μάθει.

  9. Μαρακι, δεν ξέρω αν εχεις κανει κατι ως τωρα, παντως θα ηθελα να τοποθετηθω κ εγω πανω στο θεμα. φυσικα και θα ηταν καλο να πλησιασεις την καθηγητρια σου και να της πεις πως σου αρεσει ο τροπος που διδασκει και που συμπεριφερεται απενατι στους μαθητες της. Καθε καθηγητης θα το εκτιμουσε. Ομως να εισαι προσεκτικη με τον τροπο που θα το πεις, γιατι πανω στην αθωοτητα της ηλικιας σου μπορει να δωσεις λαθος εντυπωσεις στην καθηγητρια αυτη.

  10. Γεια σας και απο εδω.Δεν μπορούσα να μην κανω και εγω μια τοποθέτηση επι του θέματος. Αρχικά, παιδιά δεν χρειάζεται να λογομαχούμε μεταξύ μας..ο σκοπός ειναι να δωσουμε μια συμβουλή στη Μαρία που αντιμετωπίζει ενα πρόβλημα. Δεσποινίς Καίτη, θα συμφωνήσω με τις άλλες δυο κοπέλες..Η ιδιοσυγκρασία και η ψυχοσύνθεση παιδίων σε αυτη την ηλικία ειναι εύθραυστη και εμεις όντας ενήλικές οφείλουμε να τα νουθετούμε σωστά και να μην τους βάζουμε ιδέες στο μυαλουδάκι τους ,που ουτε καν τις είχαν σκεφτεί. Δεν πιστεύω οτι η συμπάθεια για ενα άτομο ή ο θαυμασμός ,στην καλύτερη περίπτωση, σημαίνει ερωτική έλξη.Το γεγονός οτι η Μάρία το αντιμετωπίζει διαφορετικά ισως σημαίνει οτι πρώτη φορά θαυμάζει ενα άτομο τοσο πολύ και έχει ερθει αντιμέτωπη με κομφούζιο συναισθήματων σε συνδυασμό με ντροπή. Μαράκι μου καντο. Δεν τρέχει κατι. Θα το εκτιμήσει. Όλοι στη τελική θα θέλαμε να έχουμε ενα παιδί να μας θαυμάζει ,τα συναισθήματα του οποίου δεν έχουν κάποιο δόλο. Δεν το λέω απο έπαρση ή ματαιοδόξια. Αλλα το να νοιώθεις σπουδαίος ειναι επιβεβαίωση για το ποιόν σου. Παντως αποποινικοποίησε το.Θα νιώσεις και εσυ καλύτερα.Και δεν διαπράττεις κάποιο αδίκημα.ισα ισα!Και επίσης δεν συμφωνω με τον τρόπο σας δεσποινίς Καίτη. Ήταν πολυ ψυχρός. Η Μαρία δεν ειναι ενήλικη ωστε να αντιλαμβάνεται τετοια πράγματα.Και μπορει στη τελική να της έχετε κάνει και ζήμια. Να νομίζει οτι ειναι κάτι που δεν ειναι τελικά. Αφήστε τη να ανακαλύψει μόνη της τα συναισθήματα της. Οι έφηβοι ειναι επιρρεπείς σε γνώμες τρίτων.Και οταν ειναι λανθασμένες φανταστειτε τι πρόβλημα μπορει να δημιουργηθεί. ζαβαρακατρανέμια.. η τοποθέτηση σου ηταν σωστη κατα τη γνώμη μου και δεν θα μπορούσα να συπμληρώσω κατι παραπάνω. Μαρακι καλή τύχη.. Περιμένω να μου πεις τι έγινε…φιλια

  11. εχω το ιδιο προβλημα!!! και εγω ειμαι κοριτσι και παω 2α γυμνασιου. μην ανυσηχεισ, δεν είσαι η μόνη που το νοιωθει αυτο….. και εγώ απο την μεση της χρονιας αρχισα να θαυμαζω την καθηγήτρια της Χημειας. και η κολλητη μου θαυμάζει παρα πολυ την καθηγγήτρια των αρχαίων μας. η κολλητή μου πήγε και της τα είπε όλα, το πως ένοιθε για εκείνη και οτι την θαυμαζε, και η καθηγήτρια μας την αγκάλιασε και τώρα την λατρεύει και της μιλάει τέλεια…. ασε που της ανέβασε και τον βαθμό κατα 4 μονάδες…. εγω ομωσ με την καθηγητρια της χημειας δεν κανω τίποτα… ισα ισα που για να κρυψω τι νοιωθω φέρομαι ακόμα πιο απόμακρα…. δεν ξέρω αν πρέπει να της το πω γιατι φοβάμαι τι θα πεί…. εσυ πάντως, αφου οι φίλεσ σου της το είπαν και το ξέρει και αντέδρασε θετικά σου προτείνω να της το πείς και εσυ, νομίζω οτι θα το εκτιμήσει…. αν της το πείς περιμένω να ακούσω τι έγεινε για να μου πεις και εμένα τι να κανω γιατι είμαι πολυ μπερδεμένη…

  12. Γεια σας και από εμένα! Είμαι και εγώ μαθήτρια της 2ας γυμνασίου και καταλαβαίνω απόλυτα την Μαρία λόγω του ότι έχω μια κολλητή η οποία έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αλλά εκτός από αυτό και εγώ θαυμάζω ένα αγόρι μεγαλύτερης ηλικίας. Μαρία μου εγώ προτείνω να κάνεις ότι λέει η καρδιά σου!!!Αν θες να της μιλήσεις πρέπει να το κάνεις γιατί όπως μας είπε η κυρία της Λογοτεχνίας όποιος τολμά μπορεί και να κερδίσει ενώ αυτός που διστάζει δεν θα μάθει ποτέ αν θα μπορέσει να κερδίσει!! Όπως είπε και η Μαρίνα, η φίλη της που το έκανε είχε ανταπόκριση και επειδή τυχαίνει να την ξέρω προσωπικά θέλω να πω πως τώρα που της μίλησε είναι υπερβολικά χαρούμενη!!Τώρα από προσωπική εμπειρία θέλω να σου πω πως και εμένα οι φίλες είχαν πάει να μιλήσουν στο αγόρι που θαυμάζω και μάλιστα εκείνος δεν ανταποκρίθηκε θετικά αλλά και πάλι γνωρίζοντας πως θα <> βρήκα το θάρρος και του μίλησα και εκείνος μου είπε πως το εκτιμά πολύ και μπορεί να ήταν ψέματα αλλά εγώ ήμουν χαρούμενη γιατί είχα βρει το θάρρος να το κάνω. Από όλα τα παραπάνω θέλω να κρατήσεις ένα πράγμα: είναι καλύτερο η καθηγήτρια σου να σε ξέρει και να ξέρει πως την θαυμάζεις ,ακόμα και αν το παρεξηγήσει (που δεν νομίζω να γίνει) παρά να περνάς απαρατήρητη μπροστά από τα μάτια της!!Ελπίζω οι συμβουλές μου να σε βοηθήσουν.

Σχολιάστε

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων